If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
абе не знам за вас ама аз вместо съединители и вилки виждам триград и пещери
оправих ги незнам що са се сменили снимките, ето и една да която се вижда как лагера е хвърлил греста, за което говори лисан http://www.bgalbum.com/displayimage.php?pos=-241467
мислйа ге стана хубава тема с картинките
А някой има ли представа каква е цената на труда, ориентировъчно!?
Бе при нас вземат към 50-60
Много евтино бре, да нямаш няква грешка?
оринтеровъчно в пловдив ми искаха по 140 лв, но не в динекспрес, а в други малки сервизи
Кви 140, тия ваще майстори да не ги е ебал лудия сигурен съм че са подобни цените и в Плевен в Аутодетелина, вземат 15 кинта на час съединител си е 3-4 часа работа...ма не е луд тоя дето яде баницата...
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
40-60лв за смяна на съединител на 145-46 боксер е голяма глупост. Само ремонта по вилката отнема около 2часа, казвам ремонт защото става по добре от нова вилка, а като общо време се получава цял ден работа на човек и половина.Половината човек е за сваляне и качване на скоростите. Не може за една диогностика или настройка на газова уредба да се взима 15-25лв,а за цял ден под колата 20-30лв. Не твърдя че няма такива колеги,но нещо не се връзват сметките,а с такава надница монтьор,който работи цял ден в масло би изкарвал на месец около 500лв, което е адски малко за живот и сравнено с други професии. Това е мойто мнение,не ангажирам други колеги с него, но си мисля че повечето мислят като мен.
40-60лв за смяна на съединител на 145-46 боксер е голяма глупост. Само ремонта по вилката отнема около 2часа, казвам ремонт защото става по добре от нова вилка, а като общо време се получава цял ден работа на човек и половина.Половината човек е за сваляне и качване на скоростите. Не може за една диогностика или настройка на газова уредба да се взима 15-25лв,а за цял ден под колата 20-30лв. Не твърдя че няма такива колеги,но нещо не се връзват сметките,а с такава надница монтьор,който работи цял ден в масло би изкарвал на месец около 500лв, което е адски малко за живот и сравнено с други професии. Това е мойто мнение,не ангажирам други колеги с него, но си мисля че повечето мислят като мен.
Подкрепям 100% - нали се сещате за 60 лева и цял ден работа колко лайна ще изсере тоя по колата ви
40-60лв за смяна на съединител на 145-46 боксер е голяма глупост. Само ремонта по вилката отнема около 2часа, казвам ремонт защото става по добре от нова вилка, а като общо време се получава цял ден работа на човек и половина.Половината човек е за сваляне и качване на скоростите. Не може за една диогностика или настройка на газова уредба да се взима 15-25лв,а за цял ден под колата 20-30лв. Не твърдя че няма такива колеги,но нещо не се връзват сметките,а с такава надница монтьор,който работи цял ден в масло би изкарвал на месец около 500лв, което е адски малко за живот и сравнено с други професии. Това е мойто мнение,не ангажирам други колеги с него, но си мисля че повечето мислят като мен.
Подкрепям 100% - нали се сещате за 60 лева и цял ден работа колко лайна ще изсере тоя по колата ви
колегите са прави, много работа е . неможе да се смени за 3 часа даже и 3 души да я прават. цена около 100 лв. е напълно реалистична. че то за смяна на съединител на лада взимат 40-60 лв. а разликата с боксер е голяма
Comment